پله تک محور کنسولی

پله تک محور کنسولی دارای چه ویژگی هایی هستند؟

پله های تک محور کنسولی دارای سازه هایی هستند که نیاز به محاسبات دقیق لازم دارد . زیرا پله های کنسولی بیشتر برای ساختمانهایی که دارای طراحی خاص هستند طراحی و ساخته می شوند و معمولا مناسب بر هر ساختمانی نمی باشد چون علی رغم زیبایی خاص و جذابیت هایی که پله های تک محور کنسولی دارندولی ممکن است با اشتباه در محاسبات از استحکام این مدل از پله ها کاسته شود پس باید قبل از مرحله ظریف کاری ساختمان حتما مشاورین خبره مشورت نمایید. مشاورین متخصص و مجرب آذین استپ در زمینه ارائه خدمات مشاوره ، طراحی و ساخت انواع پله در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

پله پيش ساخته شيک

کاربرد پله تک محور کنسولی :

در این نوع پله معمولا کف پله ها دارای شعاع و عرض کم می باشد. که می تواند جایگزین مناسبی برای پله های محور مرکزی ساده باشد .

وزن تقريبي هر متر ارتفاع که باید در نظر بگیریم 100كيلوگرم (براي پله اي با شعاع خارجي 150 سانتي متر و عرض پله 85 سانتي متر) می باشد. البته قابل ذکر است با محاسبات و تدابیر خاص می توان عرض پله را به 130 سانتی متر کاهش داد همانطور که گفتیم این مدل پله ها دارای ویژگیهای خاصی هستند و اگر به درستی و استاندارد اجرا شوند بسیار ظاهر زیبایی خواهند داشت .

 

برای ابعاد پله های تک محور کنسولی مواردی که حتما باید در نظر داشته باشیم این است که ،شعاع سطح خارجی پله از 70 سانتی متر کوچکتر نباشد و عرض پله  از 85 سانتی متر تجاوز نکند.

آذین استپ با پنج سال سابقه در زمینه تولید، طراحی و نصب انواع پله و سازه های فولادی و دکوراسیون فعالیت می کند. و سعی بر این دارد تا با بکارگیری نوآوری و بهره گیری از اصول مهندسی ضمن افزایش کیفیت پله و تنوع محصولات هزینه هارا به حداقل رسانده و رضایت مشتریان را در این راستا به همراه داشته باشید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
این پست توصیه می شود

نظرات