پله گرد اکسپوز

پله گرد اکسپوز

 

پله های اکسپوز شامل سه مدل پله گرد ، پله مستقیم و پله های ترکیبی اکسپوز می باشد. طراحی و اجرا نصب هر یک از از مدلهای پله به عوامل گوناگونی بستگی دارد مانند مکان مورد نظر ، ابعاد فضای داخلی ، محل قرارگیری پله و سبک دکوراسیون فضای داخلی ساختمان یا مکان مورد نظر دارد.

پله گرد های اکسپوز هم نمونه ای دیگر از پله های گرد می باشند هم نمونه ای از پله های گرد کاربرد این مدل از پله ها مانند پله گردهای اسپیرال برای خانه های بسیار بزرگ و مراکز خرید بسیار بزرگ معمولاَ طراحی ، اجرا و نصب می گردند.البته پله گردهای اکسپوز می توانند هم ظاهری مدرن و هم کلاسیک را فضا القا کنند. ولی کلاَ پله های گرد به دلیل اشغال کردن فضای کمتر برای خانه ها و مکانهای کوچک نیز بسیار مناسب هستند.

آذین استپ با پشتوانه سالها تجربه و برترین کیفیت در زمینه طراحی ، مشاوره ، اجرا و نصب انواع پله ، پله پیچ ، پله گرد ، دکوراتیو ، سازه های فولادی و دکوراسیون – سعی بر این دارد تا با بکارگیری نوآوری و بهره گیری از اصول مهندسی ضمن افزایش کیفیت پله و تنوع محصولات هزینه ها را به حداقل رسانده و رضایت مشتریان را با سلایق مختلف را در این راستا به همراه داشته باشد.

 

طراحی و اجرای تخصصی پله های ترکیبی اکسپوز
طراحی و اجرای تخصصی پله های مستقیم اکسپوز

طراحی و اجرای تخصصی پله های گرد اکسپوز

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
این پست توصیه می شود

نظرات