نکات مهم طراحی راه پله و پله گرد

نکات مهم طراحی راه پله و پله گرد

ساخت پله گرد فلزی  میتواند حسی لاکچری، مینیمال و… در محیط داخلی خانه به وجود بیاورد

طراحی راه پله  امروزه بسیار پرطرفدار شده است. طبق عقیده Herzog & de Meurons فضاهایی مثل تراس  محدوده ای بی اهمیت نمی باشند و فقط نقش عملکردی ندارند. بلکه ما باید آنان را پویا تصور کنیم و به آنان اهمیت بدهیم. تا در حقیقت با این کار  به این فضا ها باعث هویت بخشی ساختمان بشود.

گاهی ممکن است پله گرد به منظور پله اضطراری برای فرار در هنگام اتفاقاتی مثل آتش سوزی، گاز گرفتگی و …  نیز مورد استفاده قرار بگیرد. پس در هنگام خطر راحتی بالا و پایین رفتن از پله فرار دوچندان اهمیت پیدا میکند و باید در هنگام ساخت پله به همه ی این فاکتورها دقت کنیم.

به همین دلیل بسیار مهم می باشد که شما برای ساخت پله از شرکت های معتبر و متخصص کمک بگیرید که با حقظ زیبایی در طرح پله از استانداردهای طراحی پله گرد در کرج نیز آگاهی کافی را داشته باشند و به درستی عمل کنند.

 بهترین مدل پله گرد در کرج

انتخاب مدل پله گرد بستگی به فضا و بزرگی و کوچکی خانه ا ویلاتان دارد. اگر فضا بزرگتر میباشد میتوانید تا شعاع بیشتری از ویلا یا خانه  خود را به آن اختصاص دهید. انتخاب نوع متریال بکار رفته بستگی به سبک دکوراسیون و فضای داخلی ویلا یا خانه در کرج شما دارد. پیشنهاد ما این میباشد که اگر قرار بر این است پله پیچ در فضای بزرگی ساخته شود بهتر است از متریال فلزی در ساخت آن کمک بگیرید و برای فضاهای کوچک پله چوبی گزینه ی بهتری خواهد بود

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
این پست توصیه می شود

نظرات