طراحی و ساخت پله های شیشه ای

طراحی و ساخت پله های شیشه ای و پله هایی که در قسمتهایی از آن شیشه بکار می رود ، یک چالش بسیار بزرگ برای سازندگان و طراحان است. با توجه به معماری خاص پله های شیشه ای و فرآوری ها و فرآیندهای شیمیایی که بر روی شیشه صورت می گیرد تا استقامت و قدرت لازم برای نگه داشتن وزن سازه پله و افرادی که روی آن می روند را داشته باشد. پله های شیشه ای هم می توانند بعنوان پله مستقیم و هم بعنوان پله گرد و پله پیچ برای پروژه های امکان شخصی ، منازل و مراکز تجاری مورد استفاده قرار بگیرند. بنابراین ، پله های شیشه ای را می توان بیش از چندین طبقه و حتی تا  عرض 3 متر ساخت.

با توجه به پشتکار و تجارب تخصصی مهندسین و همکاری با تولید کنندگان شیشه مجرب ، قادر هستیم تمامی خواسته های شما را با توجه به سلایق مختلف مشتریان و موقعیت فضا و مکانی محل مورد نظر برآورده نماییم . ما تیم متخصص آذین استپ،  همواره با تحقیق بر روی معماری شیشه ها تلاش می کنیم تا بتوانیم طراحی و ساخت پله های شیشه ای را بصورت نوآورانه در مدلهای جدیدتر و مدرن و با طراحی اختصاصی ارائه دهیم .

شما می توانید از مجموعه محصولات استاندارد ، مدل موردنظر خود را انتخاب کنید یا بنا به درخواست و نظر شما ، ما یک پله شیشه ای با پله ای با قطعات شیشه ای را فقط برای شما طراحی کنیم.

پله گرد

آذین استپ به پشتوانه سالها تجربه و تخصص در زمینه تولید، طراحی و نصب انواع پله و سازه های فولادی و دکوراسیون فعالیت می کند. و سعی بر این دارد تا با بکارگیری نوآوری و بهره گیری از اصول مهندسی ضمن افزایش کیفیت پله و تنوع محصولات هزینه هارا به حداقل رسانده و بهترین خدمات را در زمینه طراحی ، اجرا و مشاوره رایگان انواع پله ، پله پیچ ، پله گرد ، پله صاف ، انواع نرده پله ، پله های دکوراتیو به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
این پست توصیه می شود

نظرات