کاربردهای پله پیچ یا پله گرد در ساختمانها

پله گرد – پله پیچ -انواع پله گرد

پله گرد یا پله پیچ یکی از مدرترین ، لوکس و جذاب ترین مدل از بین تمامی مدل های پله می باشد. این مدل از پله ها ظاهری بسیار زیبا و فریبنده ای دارد و باعث می شود که آن ساختمان که از پله پیچ برای آن استفاده شده است حال چه مسکونی باشد چه اداری و یا تجاری از زیبایی خاصی برخوردار شود.  مهمترین دلیل نصب و استفاده از پله گرد یا پله پیچ ظاهر زیبا آن است . البته علاوه بر زیبایی مزیت مهمی هم که این نوع مدل از پله ها دارند این است که برای ساختمان هایی که فضای محدودی دارند ، پله گرد یا پله پیچ انتخاب بسیار مناسبی می باشد.همواره از زمانهای گذشته تا کنون برای بیشتر عمارت های مهم مثل کاخ ها ، هتل های مجلل ، ویلاهای دوبلکس و غیره از پله گرد استفاده می شود و باعث میشود زیبایی چندین برابری به این بنا و ساختمان ها ببخشد.

mo22827

کاربردهای پله گرد یا پله پیچ

1- استفاده در راه پله های ساختمان های دوبلکس

2- در ساختمان هایی  که طبقه همکف به زیرزمین متصل می شوند.

3- می تواند جایگزین پله های بتونی در راه پله اصلی ساختمان گردد.

4- در ساختمان های بزرگ می توان از پله گرد یا پله پیچ به عنوان پله فرار استفاده کرد.

5- در قسمت فضای داخلی از ساختمانهایی که دو طبقه را به هم متصل می شوند.

6- کاربرد در مغازه های تجاری جهت اتصال پله همکف به بالکن.

7- مکان هایی که محدودیت فضا دارند.

 پله گرد یا پله پیچی که از متریال استیل ضد زنگ ساخته شده باشند از بهترین نوع هستند. این نوع از پله گردها مقاوت و دوام بالایی برخوردار هستند. هیچگاه زنگ نمی زنند همیشه براق و صیقلی باقی می مانند و تمیز کردن آنها نیز آسان است.بنابراین چنانچه به دنبال پله ای مقاوم و زیبا می گردید پله گرد استیل بهترین گزینه می تواند باشد.

آذین استپ با پنج سال سابقه در زمینه تولید، طراحی و نصب انواع پله و سازه های فولادی و دکوراسیون فعالیت می کند. و سعی بر این دارد تا با بکارگیری نوآوری و بهره گیری از اصول مهندسی ضمن افزایش کیفیت پله و تنوع محصولات هزینه هارا به حداقل رسانده و رضایت مشتریان را در این راستا به همراه داشته باشد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
این پست توصیه می شود

نظرات