پله پیچ تک محور میانی

پله های تک محور میانی پله هایی بسیار زیبا ، بدون ستون ، بدون لرزش و با استقامت بالا

 

پله های تک محور میانی که به آنها پله های تک باکس میانی نیز می گویند ، یکی از مدلهای پر طرفدار هستند . پله های تک محور میانی را می توان هم برای پله های صاف و هم بعنوان پله پیچ های دکوراتیو و یا  پله ترکیبی طراحی و اجرا نمود . با توجه به نوع اسکلت بندی پله های تک محور میانی مناسبترین مدل برای پله ترکیبی هستند. همچنین اکثر نرده ها با مدلها مختلف را می توان برروی این نوع پله ها اجرا و نصب نمود .

برای طراحی و ساخت پله های تک محور میانی هیچ محدودیتی وجود ندارند و می توان برای همه اماکن و ساختمانها با ابعاد مختلف از این پله ها استفاده نمود .معمولاَ برای ساخت پله پیچ های تک محور میانی از روش برش CNC استفاده می شود که زیبایی و ظرافت خاصی به این نوع پله پیچ ها می بخشد.

مدلهای دیگر پله های تک محور می توان پله تک محور کنسولی و پله  معلق نام برد .

یکی از مهمترین بخشهای پله های تک محور میانی ، کف پله ها هستند که با پروفیل ساخته می شوند . زیرا پروفیل ها نسبت به ورق ها از کیفیت بهتری برخودار هستند و استقامت بالاتری دارند.

 

پله پیچ تک محور

آذین استپ به پشتوانه سالها تجربه و تخصص در زمینه تولید، طراحی و نصب انواع پله و سازه های فولادی و دکوراسیون فعالیت می کند. و سعی بر این دارد تا با بکارگیری نوآوری و بهره گیری از اصول مهندسی ضمن افزایش کیفیت پله و تنوع محصولات هزینه هارا به حداقل رسانده و بهترین خدمات را در زمینه طراحی ، اجرا و مشاوره رایگان انواع پله ، پله پیچ ، پله گرد ، پله صاف ، انواع نرده پله ، پله های دکوراتیو به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
این پست توصیه می شود

نظرات