پله اسپیرال گرد

مزیت پله گرد و اسپیرال در طراحی داخلی منازل

پله اسپیرال گرد

به طور کلی پله هایی که دارای قوس دایره‌ای شکل هستند پله گرد می‌گویند.

در بین پله پیچ ها نوعی پله گرد وجود دارد که دارای چرخش ۳۶۰ درجه هستند این نوع پله‌ها را پله مارپیچ و یا پله اسپیرال می‌نامند و طراحی آنها به گونه ای  است که از بالا این پله ها مانند شکل صدف حلزون به نظر می‌آیند.

از مهمترین دلیل های استفاده از پله گرد یا  پله مارپیچ، قطعا زیبایی و اثر شگفت انگیز آن بر طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان و محیط اطراف آن می باشد.

به همین خاطر نیز در طراحی داخلی اکثر عمارت ها وقصرهای بزرگ در زمان گذشته از این پله گرد استفاده می‌شده و امروزه نیز در فضای داخلی و خارجی بسیاری از ویلاهای دوبلکس، هتل های بزرگ و طراحی خانه های لوکس از این پله گرد ها استفاده می‌شود.

اما تنها معیار برای انتخاب این پله گرد ها توجه به معیارهای زیبایی شناسی نیست دلیل دیگر انتخاب این پله گرد ها که اهمیت به سزایی هم دارد، محدودیت در فضای اجرای پله می باشد.

در اصل پله‌ گرد فضای خیلی کمتری نسبت به پله‌های مستقیم و عادی اشغال میکند و می‌توان برای رفتن به طبقات بالایی در حداقل فضای ممکن از آنها استفاده کرد.

 

پله پیچ

 

پله اسپیرال گرد

پله گرد ساخته شده توسط شرکت آذین استپ با پله های قدیمی و حتی پله هایی که توسط آهنگری ها ساخته می شوند تفاوت های زیاد و اساسی دارد.

شرکت آذین استپ در تلاش است پله گرد و پله اسپیرال و یا پله دکوراتیوی را ارائه بدهد که از هر نظر مناسب با ساختارهای مهندسی می باشد.

وزن پله گرد ها نسبت به طبقه ای که قرار است پله در آن نصب گردد محاسبه می شود و همچنین متناسب با ساختمان هستند.

ابعاد پله گرد کاملاً متناسب با برش ایجاد شده بین طبقات که پله ها در آن قرار میگیرند است.

پله گرد ها کاملاً ایمنی می باشند و هیچگونه لرزشی در زمان بالا رفتن پله ها حس نمی شود.

تمامی کف پله ها متناسب با نوع پله گرد انتخابی از طرف مشتری می باشد و همچنین کاملاً متناسب با ارتفاع کف تا کفی است که پله در آن قرار می گیرد.
برای ما اهمیتی ندارد که شما در چه مرحله ای از ساختمان سازی خود قرار دارید حتی اگر کارهای تزئیناتی و نازک کاری ساختمان شما به پایان هم رسیده است امکان ساخت و نصب پله گرد و پله اسپیرال وجود خواهد داشت.
پله گرد شرکت آذین استپ از بدنه ی فولادی ساخته شده است و دارای استحکام بالایی هستند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
این پست توصیه می شود

نظرات