ساخت پله پیچ – پله گرد

توسط
در پله پیچ, مقالات پله پیچ

طراحی خلاقانه مدل راه پله منازل

امروزه داخل بسیاری از خانه ها در همه جا , از انواع  راه پله  ها اعم از پله پیچ ها و پله گرد ها وجود دارد. به منظور زیبایی هرچه تمام تر این خانه ها, از مدل های راه پله لوکس و پله پیچ های  و پله های گرد خلاقانه استفاده می شود. پله پیچ ها و پله گردها اگر در بهترین جاها با بهترین دکوراسیون گذاشته شود  می تواند زیبایی منحصر به فردی به خانه شما بدهد  . در اغلب خانه های دوبلکس مدل راه پله های مدرن   و با بهترین دکوراسیون طراحی می شود. راه پله های پله پلچ و پله گرد می توانند بدون حفاظ یا با حفاظ باشند. همچنین در ساخت آن ها می توان از انواع چوب ها یا فلزات استفاده نمود.

در همه  خانه های دوبلکس  اجرای پله پبچ های طبق نظر مشتری انجام می شود . هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد. با توجه به دکوراسیون داخلی خانه های  دوبلکس و مدرن, هر یک از این نمونه راه پله ها  یا پله پیچ ها یا پله گرد ها را می توان انتخاب نمود.

ساخت پله پیچ

 

پلکانهای چوبی

پلکانهای چوبی در واقعراه پله هایی  سنتی که  خانه های دو یا چند طبقه ای هستند که در آنها مسئله مقاومت در برابر آتش سوزی استفاده از پلکان بتنی را ضروری نمی سازد.  پاگردها در محل ساختمان احداث می شوند و رشته پلکانها در میان پاگرد و کف نصب می گردند. اعضای رشته پلکان را به وجود می آورند و به تخته های بغل بند پلکان متصل می‌شوند که تکیه‌گاه آنها را فراهم می‌سازند.  پله پیچ ها پله گرد ها ی چوبی به عنوان راه پله  های سنتی زیبا در مناطق سنتی مورد استفاده قرار می گیرد

پله پیچ

پله پیچ چوبی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
این پست توصیه می شود

نظرات