ساخت پله معلق

ساخت پله معلق در آذین استپ

امروزه داخل بسیاری از منازل , راه پله وجود دارد.

به خاطر زیبایی هرچه تمام تر منازل , از مدل های راه پله های لوکس و خلاقانه استفاده می شود که در واقع می توانند جذابیت خانه شما را چندین برابر کنند.

یکی از رکن های اصلی برای زیباتر شدن منزل های بزرگ و دوبلکس راه پله و یا پله پیچ می باشد. اگر صاحب یک منزل دوبلکس هستید و به دنبال مدل های زیبا و خاص برای دکوراسیون منزل خود می گردید به شما پیشنهاد می دهیم که حتما از نمونه کارهای ما دیدن نمایید.

پله پیچ

 

پله دوبلکس یعنی یک سری پله که بخش های داخلی طبقات منزل را به هم دیگر متصل می کند.

برای طراحی دکوراسیون دوبلکس خانه های ویلایی و آپارتمانی باید به دو نکته توجه نمود.

  •  سایز و ابعاد
  •  انتخاب متریال یا جنس اصلی به کار رفته

 

پله معلق مدرن شیشه ای طرح الماس

شیشه ی لمینت سیکوریت بلژیکی با استحکام بالا

طرح الماس شیشه ی سیکوریت بلژیکی از استحکام بالایی برخوردار می باشد بطوری که در برابر ضربه با انعطافی که دارد نیرو را بین اجزای خود تقسیم میکند. طلق لمینت آلمانی در حد فاصل بین دو شیشه قرار گرفته و در جذب و انتقال نیروی حاصل شده از ضربه نقش مهی را ایفا میکند.

مهم ترین وظیفه ی طلق لمینت آلمانی حفظ اجزای شیشه در هنگام خرد شدن شیشه می باشد که مانع از ریختن شیشه میشود، که میتوان گفت امنیت محصول شما را بالا میبرد و این حس اعتماد را برای مشتریان خود  فراهم می آورد که با اطمینان خاطر از آن استفاده نماید.

پله معلق مدرن شیشه ای طرح الماس

پله معلق پیش ساخته چوبی

پله چوبی با چوب فراوری شده ضد آب ضد سایش چوب فراوری شده

مورد استفاده در پله پیچ چوبی محصولی است که با انجام فرایند هایی شامل تیمار حرارتی موجب از بین رفتن باکتری های داخلی چوب و همچنین پیوند بهتر اجزای چوب میشود.

 در مرحله ی بعدی با حرارت ملایم با دمای 119 درجه برای گرفتن رطوبت موجود در چوب میشود و سپس این دما تا دمای 180 الی 215 درجه افزایش می یابد تا رطوبت موجود در چوب به صفر برسد.

در فرآیند ترمووود همچنین به خاطر استفاده از حرارت بالا همه سلولزها شکسته و تجزیه می شوند بنابراین محصول نهایی کاملا طبیعی و عاری از هرگونه مواد شیمیایی است .

همچنین به خاطر خروج مواد غذایی از چوب ، تمایل حشرات چوب خوار به این نوع چوب ها به کاهش پیدا میکند.

زمانیکه اوار های چوبی تحت عمل آوری ترمو می گیرند، رزین و مواد مضر آن مانند فرمالدهید ها حذف می شوند ، باکتری ها کشته می شوند و سبب تولید ماده خالص و استریل برای کاربردهای مختلف بیرونی و داخلی می گردند با ایجاد رنگی یکنواخت در سراسر الوار چوب زیبایی خاصی به آن نیز می بخشد .

پله معلق پیش ساخته چوبی

آذین استپ تولید کننده انواع پله گرد و پله پیچ در سرتاسر کرج می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
این پست توصیه می شود

نظرات