پله پیچ های متنوع (حول محور ) شیشه ای با شاسی استیل

پله پیچ (حول محور ) شیشه ای با شاسی استیل

پله پیچ شیشه ی کرستال بلژیکی با طلق لمینت آلمانی شیشه ی مورد استفاده در پله دوبلکس شیشه ی سکوریت بلژیکی است و از مقاومت بالایی برخوردار میباشد. بطوری که پله پیچ در برابر ضربه با انعطافی که دارد نیرو را بین اجزای خود تقسیم میکند. طلق لمینت آلمانی در حد فاصل بین دو شیشه قرار میگیرد و در جذب و انتقال نیروی حاصل از ضربه نقش مهی را ایفا میکند، مهم ترین وظیفه ی طلق لمینت آلمانی حفظ اجزای شیشه در هنگام خرد شدن شیشه است که مانع از ریزش شیشه میشود، که میتوان گفت امنیت محصول را بالا میبرد و این حس اعتماد را برای مشتری فراهم می آورد که با اطمینان خاطر از آن استفاده نماید.

پله پیچ

 

پله پیچ حلزونی

ساختار فولادی شامل شمشیری هایی که از صفحات فولادی فشرده ساخته شده اند. این پله ها سبکتر از انواع دیگر هستند و تنظیم مقاومت در برابر آتش برای این پله ها خیلی مهم است.

 

پله پیچ (گرد) شیشه ای با کف استیل

پله پیچ شیشه ی لمینت سیکوریت بلژیکی باطلق لمینت آلمانی شیشه ی سیکوریت بلژیکی مقاومت بالایی دارد و در برابر ضربه با انعطافب الا  نیرو را بین اجزای خود تقسیم میکند. طلق لمینت آلمانی بین حد فاصل بین دو شیشه قرار میگیرد و در جذب و انتقال نیروی حاصل از ضربه نقش مهی دارد، مهم ترین وظیفه ی طلق لمینت آلمانی حفظ اجزای شیشه در هنگام خرد شدن شیشه است که مانع از ریزش شیشه میشود، که میتوان گفت امنیت محصول را بالا میبرد و حس اعتماد را برای مشتریان فراهم می آورد که با اطمینان از آن استفاده نماید.

پله پیچ

پله پیچ تک محور کنسولی

محدودیت ابعاد : شعاع خارجی پله نباید از ۷۰ سانتی متر کمتر شود، عرض پله بهتر است از ۸۵ سانتی متر بیشتر نشود وزن تقریبی هر متر ارتفاع : ۹۰ کیلوگرم (برای پله ای با شعاع خارجی ۱۵۰ سانتی متر و عرض پله ۸۵ سانتی متر)
مصالح : ورقهای ۴ و ۸ میلیمتر جهت ورقهای جانبی و ورق ۴ میلیمتر جهت درپوش و پروفیل ۴۰ در ۶۰ میلیمتر جهت کف پله ها

 

پله پیچ اسپیرال ( حول محور ) فلزی با کف گرانیت مات

بدون محدودیت عرض و ارتفاع رنگ کوره ای پوششی است و به شکل پودر ساخته می شود که پس از پاشیدن به وسیله دستگاه مخصوص ، پله پیچ طی زمانی تعیین شده و با دمایی تعیین شده تحت حرارت قرار می گیرد ذوب و سخت شده و بعد از سرد شدن عایقی مقاوم و با کیفیت میباشد، زمان و دمای پخت رنگهای پودر هم متفاوت است و باید طبق دستور کارخانه سازنده باشد و معمولاً ۱۰ تا ۱۸ دقیقه ، و دما از ۱۸۵ تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد متغیر است و در رنگهای روشن دمای پایین با زمان بالا ( برای جلوگیری از زرد شدن)و رنگهای تیره دمای بالا و زمان پایین نیاز دارند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
این پست توصیه می شود

نظرات