پله گرد و کاربرد آنها در خانه های به سبک امروزی

پله گرد و کاربرد آنها در خانه های به سبک امروزی

 

پله گردها همانطور تا کنون در پست های قبلی به تفصیل صحبت کردیم دارای مدلها و انواع مختلفی است که هر مدل را می شود از متریال و جنسهای مختلف ساخت . بسته به نوع سبک خانه می توان نوع متریال را انتخاب کرد.

برای خانه های کلاسیک ، خانه های مینیمال یا ویلاها از پله گردهای چوبی استفاده کرد که ظاهر فوق العاده زیبایی و گرمی خاصی  به فضای خانه می بخشد.

پله گردهای فلزی و آهنی اغلب در ساختمانها یا مکان هایی ساخته می شود که دارای سبک صنعتی هستند مانند انبارها ، پارکینگ ها ، زیرزمین ها و… که می توان این نوع پله ها گردها را به اشکال مختلف طراحی و ساخت.

پله گردهای فلزی استیل در ساختمانهایی به سبک مدرن بسیار کاربرد دارد و همچنین مکانهای عمومی با تردد زیاد.

در ساخت پله گردها می توان از شیشه های نشکن نیز استفاده کرد. این نوع از پله ها نیز زیبایی خاص خود را دارند و می توان علاوه بر شیشه بصورت پله های ترکیبی ، از فلز استیل نیز استفاده کرد. واقعاَ پله گردهای شیشه ای زیبایی منحصر به فردی دارند و بخاطر همین اغلب انتخاب صاحبان ساختمان های لوکس ، پله گردهای شیشه ای می باشد.

پله گرد

پله گردها هم می توانند به فضای داخلی ساختمانها زیبایی ببخشد و هم در فضای خارجی ساختمان ها . همینطور لزومی ندارد که پله های گرد در کنج قرار بگیرند در ساختمانهای بزرگ وسط قرار گرفتن پله گرد باعث چشم نوازی و جزعی از ارکان زیبایی دکوراسیون داخلی می شود .

آذین استپ به پشتوانه سالها تجربه و تخصص در زمینه تولید، طراحی و نصب انواع پله و سازه های فولادی و دکوراسیون فعالیت می کند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
این پست توصیه می شود

نظرات