پله گرد دوبلکس فلزی

پله گرد دوبلکس فلزی ، پله پیش ساخته آهنی

پله گرد دوبلکس فلزی

 تزئینی و کاربردی

پله گرد های آهنی با اهداف مختلفی ساخته می شوند، یک سری از آنها به صورت ساده و سری دیگری از آنها برای منازل دوبلکس مورد استفاده قرار میگیرند.

 این نوع پله گرد ساخته شده از آهن می باشد.

آهن فرآوری شده که از مدل آهن برتر است از کربن کمتری نسبت به سایر انواع آهن ها استفاده میکند. اگر دقت کنید پیچ آهن ها زیبایی محیط را چندین برابر می نماید و این چیزی است که مارا قادر می سازد تا همکاران ما در آذین استپ همواره کیفیت را سر لوحه کارهای خود قرار دهند.

با توجه به انعطاف پذیری فلز و ویژگی های آن، این مواد مورد پیشنهاد ما جهت استفاده از  پله گرد دوبلکس می باشد.

 

پله پیچ

 

 

ساخت و نصب نرده فرفورژه

تعدادی از مشتریان ما چوب را برای پله گرد خود استفاده میکنند، اما برای یکسری از مشتریان که خواستار طراحی معاصر هستند، ساخت پله دوبلکس فلزی بسیار معقول تر می باشد و می تواند نصب و راه اندازی راه  پلهدوبلکس با کیفیت به همراه قیمت مناسب را به مجموعه آذین استپ بسپارید تا خانه شمارا تبدیل به یک مکان زیبا تبدیل کنیم.

متد ساخت و تفاوت بین پله های دوبلکس و پله های گرد

اصلی ترین تفاوت بین پله های از نوع  مارپیچ و پله های از نوع گرد، ستون مرکزی آنهاست و همچنین  تفاوت دیگر :

طراحی این نوع پله هاست.

پله های جمع و جور و دایره ای شکل این مدل ها است که دارای سطحی کم برای نصب است.طریقه اتصال این نوع پله ها فرمان های نصب خیلی آسانی دارد و فقط کافی است مدل و شکل پله خود را سفارش دهید و نیازی به نصاب نیست و خودتان می توانید پله های مارپیچی خود را نصب نمایید.

آذین استپ قادر به ساخت انواع مختلفی از پله های دوبلکس و پله گرد برای فضاهای کوچک و یا بزرگ است. این شرکت در زمینه ساخت پله های مارپیچ بسیار عریض  برای هر مکانی دارای تجربه زیادی است.

یکی از محبوترین و پرطرفدارترین نوع پله هایی که در ایران استفاده فراوانی دارد پله های چوبی می باشد. همینطور این مدل پله ها برای استایل های کلاسیک نیز بسیار مناسب استد. این نوع پله ها با ظاهری نوستالژیک و رنگ گرم  جذابیت  زیادی  در دکوراسیوون منزل شما ایجاد می کند.
پله گردهای فلزی معمولاً در فضاهایی مثل خانه هایی به سبک صنعتی و یا در فضاهای داخلی مثل انبارها و زیر زمین ها و پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرند.

دیواره این مدل پله ها می تواند توسط دستگاه های CNC به اشکال مختلف برش داده شود تا اشکال زیبایی به خود بگیرد.

 

قیمت پله گرد دوبلکس فلزی

نرده های پله پیچ  فلزی ساده برای نصب هستند، و آنها یک مجموعه گسترده از سبک های مختلف دکور را تکمیل می کنند.

به طور سنتی، نرده های پله ای  اکثرا برای پله های مارپیچ  استفاده می شوند، اما اکنون از آنها برای انواع سبک های پله های مختلف استفاده می شود.

از جمله پله های راست، L و محوری.

یکی از مزایای اصلی استفاده از این نوع نرده این است که آهن یک ماده است که ظاهر آن فقط با افزایش سن بهبود می یابد. طراحی نرده پله گرد دوبلکس فلزی ممکن است به همان اندازه ساده یا خیره کننده باشد که صاحب خانه ترجیح داده باشد.

قیمت پله گرد دوبلکس بستگی به میزان تعداد پله ها و وزن آهن استفاده شده در را آن دارد.

شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در آذین استپ در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 4.3]
این پست توصیه می شود

نظرات