راه پله برای خانه های ویلایی و دوبلکس

 مدل  های راه پله دوبلکس  برای خانه شما

راه پله  پیچ دوبلکس یعنی یک سری پله که از بخش داخلی طبقات را به هم وصل می کند. برای طراحی دکوراسیون و مدل راه پله پیچ های دوبلکس خانه های ویلایی و آپارتمانی باید به چند نکته توجه کرد. نکته اول سایز و ابعاد راه پله در قسمت پله ها و نرده های اطراف ان است. تا حد ممکن استانداردها را رعایت کنید تا ایمنی لازم تعبیه شود. استحکام و جنس مناسب پله ها و پله پبچ ها و نرده های به کار رفته در راه پله های داخلی خانه تضمین کننده امنیت حرکت در این بخش است. راه پله دوبلکس

راه پله دوبلکس

نکته ی دیگر انتخاب  جنس اصلی به کار رفته در راه پله پیچ هاست. اصولا در طراحی دکوراسیون داخلی به این بخش که می رسیم جنس کف پوش را برای ست کردن با راه پله و پله ها در نظر می گیریم .

پله پیچ

پله پیچ

مدل های پله پیچ های  در خانه ها 

پله پیچ  ها و پله گرد ها  برای اتصال زمین به یک خانه یا یک ساختمان در ارتفاع بالا تر ساخته شده اند. راه پله از دوران باستان تا الان ابزاری کاربردی برای ما بوده اند . امروزه، از راه پله ها و پله پیچ ها و پله گرد ها  به صورت کاربردی و تزئیینی در کنار هم استفاده می شود . گاهی اوقات زیر ساخت های یک بنا یا ظاهر یک خانه یا ساختمان به طور کلی تحت تاثیر راه پله آن ساختمان میباشد .در نهایت طراحی یک راه پله زیبا شکل ظاهر کل محیط را در تحت تاثیر قرار می دهد.

مدل های مختلفی از راه پله وجود دارد که مناسب سلیقه افرادی است که از آن استفاده می کنند. جنس راه پله ها به نسبت مواد مورد استفاده در آنها متفاوت است و همچنین “سبک” آن ها ممکن است از لحاظ مدرن، سنتی یا معاصر بودن آنها متفاوت باشد.
راه پله ها از فولاد، چوب، بتن ، شیشه و … ساخته می شوند. آنها گاهی مستطیلی، مارپیچ و  گاهی هم صاف هستند.

در ادامه ما ۱۵ طرح پله برجسته را در اختیار شما می گذاریم که می توانید از آنها برای طراحی راه پله خود استفاده کنید.

برای ساخت و اجرای پله پیچ  و پله گرد   می توانید با ما تماس بگسرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
این پست توصیه می شود

نظرات