پله پیچ و انواع پله استیل با استاندارد جهانی ( کرج و تهران)

انواع پله استیل و پله پیچ با استاندارد جهانی ( کرج و تهران)

در دنیای امروز و  تحول عظیمی که در بخش ساختمان سازی و ساخت و ساز بوجود آمده  شاهد تغییرات زیادی در نمای ساختمانها و داخل آنها هستیم همچنین با افزایش جمعیت و رشد شهر نشینی آپارتمان  و ساختمانهایی با فضای کم بوجود آمده اند. در گذشته در ساختمانها و خانه های دوبلکس از پله های سنگی که حجم بسیار زیادی را اشغال میکرد استفاده میشد این نوع از پله ها فضای بسیار زیادی از ساختمان را اشغال میکردند و نصب و راه اندازی آنها نیز دشوار و زمان بر بوده است و از نظر اقتصادی مقرون بصرفه نبودند، اما امروزه در صنعت ساختمان سازی از پله های استیل استفاده می شوند که نصب و راه اندازی آنها بسیار آسان و سریع می باشد. آذین استپ با تجربه چندین ساله که در نصب و راه اندازی انواع پله های استیل که دارد میتواند نیاز شما با بالاترین سطح کیفیت در این زمینه برطرف نماید.

پله پیچ

پله پیچ استیل چیست؟
در دنیای امروز برای حس زیبایی شناسی که در انسانها وجود دارد طراحان دکوراسیون داخلی از پتانسیل پله پیچ استیل برای زیبایی منازل و محیط های تجاری و اداری استفاده  زیادی می کنند.
پله استیل به پله هایی گفته میشود که برای ارتباط بین دو سطح که به صورت تمام استیل می باشند اجرا می شود. جنسی که بر روی کف پله ها استفاده می شود را میتوان از انواع مختلفی مانند چوب، شیشه ، پلکسی و غیره بسته به نیاز مشتری استفاده کرد.
برای اجرا و نصب این نوع از پله ها ، شاسی های کف پله ها را با پیچ و همچنین جوش به هم اتصال می دهند. چیدمان این نوع پله مفصلی را می توان بصورت نیم گرد و صاف و پاگرد خور اجرا کرد.
پله های استیل با توجه به فضا و نیاز مشتری در انواع مختلفی اجرا میشود،اگر شما نیز نیاز به پله استیل در منزل یا محل کار خود دارید می توانید با همکاران ما در بخش طراحی و تولید پله استیل تماس گرفته و از آنها با توجه به فضا و نوع استیل و قیمت مشاوره بگیرید.

پله پیچ
انواع پله استیل که توسط شرکت آذین استپ تولید می گردد:

1-    پله پیچ استیل یا حول محور:
در این نوع از پله پیچ کف پله ها به دور یک لوله استیل که  سایز آن  76 یا 100 میلی متر می باشد وصل میشوند به اینصورت که لوله استیل در وسط ثابت و کف پله ها بصورت جوش و یا بصورت پیچ به آن متصل میگردد، جنس کف پله ها با توجه به سلیقه و نیاز مشتری می تواند انواع مختلفی مثل چوب ،شیشه ،لمینت و … باشد، این نوع از پله ها بیشتر در جاهایی استفاده میشود که فضای کمی برای نصب پله دارند.
2-     پله استیل رفت و برگشتی:
پله های استیل رفت و برگشتی در دو نوع با پاگرد و بدون پاگرد عرضه میشوند، در کف پله های رفت و برگشتی از پروفیل 40*80 استفاده میشود،  در کف پله های استیل رفت و برگشتی از شیشه لمینت بصورت فیتینگی داخل کلاف پروفیل جایگذاری میشود استفاده میکنند. پله استیل راسته بخاطر حجم زیادی که میگیرید در جاهایی استفاده میشود که فضای زیادی برای اجرا داشته باشند.
3-    پله استیل راسته

شاید بتوان پله استیل راسته را نوعی از پله استیل رفت و برگشتی دانست با این تفاوت که در پله استیل راسته از پاگرد نمی توان استفاده کرد. پله استیل راسته را می توان با شاسی های ثابت، کپسولی و اسپایدری نصب کرد، در این نوع  از پله های استیل از پروفیل 80*40 استفاده می شود که بصورت راسته قرار میگیرد و کف پله ها با پروفیل های 40*40 یا 30*30 بصورت تک به تک روی آن نصب می گردد.
4-    پله استیل کپسولی
در پله های استیل کپسولی کفی و شاسی در کارگره تولید می شود و در محل نصب با پیچ و مهره اسمبل می شود. این نوع از پله استیل هم بصورت راسته و هم بصورت گرد استفاده می شود در این نوع از پله هم از کف پله استیل و هم کف پله آهنی استفاده می شود.پله های استیل کپسولی را هم بصورت راسته می توان نصب کرد و هم بصورت اریب ،نصب اریب از آنجا جهت که فضای کمتری را اشغال می کند مناسب تر میباشد.

پله پیچ
تمامی پله پیچ تولید شده در شرکت آذین استپ ویژگی های متنوع بسیار جذابی دارند و از کیفیت بسیار بالایی نیز  برخوردارند و برای اینکه این پله ها دست ساز و مهندسی ساز هستند می توانند در سایز ها و انواع مختلفی با توجه به نیازو فضای مشتری تولید گردند و هیچگونه محدودیتی از نظر فضا و … ندارند این نوع از پله استیل سبک جدید و زیبایی را در فضای شما پدید می آورد یکی از مهمترین قسمت های ساخت پله استیل انتخاب سبک و طراحی درست پله استیل است.مهندسین شرکت آرتا با تجربه و مهارت بسیار زیادی که در این زمینه دارند می توانند هرنوع طرح مورد نیاز مشتری را با دقت وسرعت بالا پیاده سازی می نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مطالب مشابه

نظرات