چرا پله پیچ و پله گرد ؟

توسط
در پله پیچ, مقالات پله پیچ

چرا از پله گرد یا پله پیچ  استفاده می‌کنیم؟

نوع خاص معماري اين پله‌ پیچ ها به فضاي منزل، مراکز خرید، رستوران ها، هتل ها و خانه‌ها، زیبایی خاصی  داده و چشم انداز طراحی زیبا و  فوق العاده جذاب آن، تجمل مورد انتظار سازندگان و صاحبان املاک را به خوبی تامین می‌کند.
اما طراحی زیبا ,  منخصر به قرد ، تنها دلیل استفاده از این پله‌ها نیست. دلیل دیگر انتخاب این پله ها که اهمیت بسیار زیادی هم دارد، محدودیت در فضای اجرای پله است. به علت اینکه فضای اشغال شده در پله پیچ ها و پله گرد ها  همواره کمتر از پله‌های معمولی می باشد .

 

پله پیچ

پله پیچ

پله‌های سفارشی بهترند یا پله‌هایی که اختصاصی برای شما   ساخته می‌شوند؟

طبیعتا پله‌پیچ های  که اختصاصی نیستند  ارزان‌تر تمام می‌شوند و سریع‌تر نیز نصب شده و قابل استفاده خواهند بود.
اما مشکل اینجاست که پله پیچ های پیش ساخته طراحی سفارشی ندارند. در مقابل پله های سفارشی هستند که  برای محل پروژه طراحی و ساخته می شوند. در مقایسه با پله های پیش ساخته، پله‌های طراحی و اجرا شده ،آذین استپ می تواند به بهترین نحو  طرح های اختصاص شما را برای پله پیچ ها را  اجرا کند

با توجه به تنوع طراحی‌های داخلی و دکوراسیون های مختلف  ساختمان‌ها و پروژه‌هایی که توسط شرکت ما انجام می‌شود و شده است ، پله  پیچ های پیش ساخته تنوع بسیار کمتری در طراحی دارند.

می توان  گفت تنها مزیتی که از پله های پیش ساخته نسبت به پله های سفارشی می توان گفت ، سرعت اجرای بالای این نوع پله هاست که این مورد هم در نهایت موجب صرفه جویی در زمان ساخت پله نمی شود. زیرا معمولا طراحی این پله‌ها آنقدر دچار تعدیل می‌شود که زمانی هم اندازه پله گرد سفارشی را صرف می‌کند.

شما برای سفارش انواع پله پیچ و پله گرد  می توانید به شرکت آذین استپ تماس گرفته و در مورد ساخت و اجرای انواع  پله پیچ ها و پله گرد ها سوال بپرسید

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
این پست توصیه می شود

نظرات