اجرای انواع پله پیچ پیش ساخته ، پله گرد قوسی ، پله مارپیچ

پله پیچ پیش ساخته ، پله گرد قوسی ، پله مارپیچ

سفارش ساخت پله, ساخت پله پیچ طراحی پله دوبلکس گروه صنعتی آذین استپ با سالها تجربه و فعالیت در زمینه طراحی ، مشاور و اجرای انواع پله و نرده با بکاربردن جدیدترین روش ها و طراحی با نرم افزارهای سه بعدی در کنار تولید و اجرا با استفاده از نیروهای خبره آماده ارائه خدمات و قبول سفارش از سراسر کشور می باشد .

44

• طراحی و تولید انواع پله پیچ

• طراحی و ساخت پله دوبلکس در طرحهای دو محور ورق ، دو محور باکس ، تک محور کنسولی ، محور میانی ، محور میانی باکس

• طراحی و ساخت پله های حلزونی

• طراحی و ساخت شاسی مخفی

• تهیه و اجرای انواع نرده فرفروژه و ریخته ، استیل و آلومینیوم ، جهت راه پله پیچ و راه پله

• اجرای انواع کف پله چوب ، سنگ و شیشه

• اجرای انواع کاور پله پیچ

پله پیچ

آذین استپ با انواع طرح ها در کیفیت های برتر و با قیمت های مناسب آماده ارائه خدمت به هموطنان عزیز می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی آذین استپ از نمونه طرح ها بازدید نمایید ، در کنار آن شماره های تماس ما جهت مشاوره و راهنمایی های لازم و انجام هماهنگی در دسترس می باشد .

ساخت پله پیچ فلزی ، پله گرد دکوراتیو

ساخت پله گرد ، پله گرد دکوراتیو ساخت پله مارپیچ طراحی پله گرد کنسولی اگر به دنبال طراحی زیبا برای پله های خود در تبریز هستید ، اگر بدنبال ساخت پله های شیک و زیبا با طرح های استثنایی هستید جستجو کافیست ما “ آذین استپ ” را به شما معرفی میکنیم .

پله پیچ

*** مشاور ، طراح و مجری تخصصی انواع پله در تبریز ***

طراحی بصورت سه بعدی و کاملا رایگان طراحی ، ساخت و اجرای انواع پله جهت استفاده در آپارتمانهای دوبلکس ، ویلاها ، مغازه های اغذیه فروشی ، فروشگاهها و مراکز تجاری طراحی و ساخت انواع پله در فرمهای متنوع پله گرد دو محور باکس ، پله پیچ ورق ، سازه پله تک محور میانی ، مارپیچ و کنسولی و انواع پله های مدرن و اکسپوز در سبکهای سازه های فلزی و پیش ساخته ما با استفاده از بهترین طراحان و پیشرفته ترین ابزارها ، انواع طرح های زیبا و استثنایی را برای شما تولید و نصب میکنیم ، کیفیت تولید برتر باعث شد تا مشتریان ما روز به روز افزوده شده و تنوع طرح های بسیاری داشته باشیم .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های اعلام شده تماس بگیرید ، همچنین نمونه کارها و خدمات ما در سایت اینترنتی آذین استپ آماده بازدید میباشد .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
این پست توصیه می شود

نظرات