پله پیچ دو محور باکس

مقاله ای در خصوص پله پیچ دو محور باکس

راه پله ها بر اساس سبک طراحی و کاربرد آنها به انواع راه پله پیچ دکوراتیو تک محور و پله پیچ دو محور باکس  ، راه پله پیچ دکوراتیو محور مرکزی ،راه پله پیچ U شکل، راه پله پیچ محور میانی دوبل ، راه پله کلاسیک و راه پله خطی و دو طرفه و راه پله فرار یا راه پله اضطراری تقسیم بندی می شوند.

پله پیچ دو محور باکس از جمله خارق العاده ترین پلههای دکوراتیو گرد است که بصورت پیچ و مدرن توسط شرکت آذین استپ تولید می گردد.

 

 

 

این پله پیچ فوق العاده زیبا بیشتر برای مکانهای بزرگ مانند رستوران ها و آمفی تئاترها وساختمان های بزرگ دیزاین وساخته می شود .این پله پیچ دو محور باکس  معمولا برای پله های با عرض110cm و بالاتر  پیشنهاد میگردد.

ساختن پله پیچ دو محور باکس دارای شرایط خاصی می باشد که اندازه گیری دقیق محل اجرایی پله پیچ که الزاما درآن بازشو سقف که به آنها وید هم گفته می شود به طور دقیق اندازه گیری ونقشه برداری می شود.

ارتفاع سقف تا کف و میزان ضخامت سقف هم از دیگر اندازه گیریهای ابتدایی برای ساختن پله پیچ دو محور باکس نیاز است .

به طور معمول دراجرای پله پیچ دو محور باکسی که در بازار فراوان میباشند از ورق 6mm بصورت باکس 10cm برای شاسی طرفین و کف پله پیچ نیز از جنس پروفیل 40*60یا40*80 می باشد.

از فواید این پله پیچ عدم لرزش, نرده گذاری آسان و زیبایی فوق العاده آن نام برد.

این پله پیچ شیک را به طور معمول  با کف پله چوبی دیزاین میکنند و انواع نرده پیچ چوبی هم بر روی این پله پیچ به خوبی اجرا می گردد.

برای پله پیچ های دو محور باکس که برای مکان های عمومی اجرا می شوند الزاما بارگذاری سازه ای انجام می گیرد تا مقاومت پله پیچ مقابل نیروهای استاتیک و داینامیک  بررسی شود و ضخامت ورقهای شاسی  به پله پیچ طور دقیق به کارگاه برای ساخت  پله پیچ دو محور باکس ارسال میگردد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
این پست توصیه می شود

نظرات