ساخت پله چوبی

ساخت پله چوبی

چوب های روسی سایزهای متفاوت و در عین حال استاندارد دارند.

بنا به درخواست متقاضیان  از سایزهای متفاوت به منظور تهیه کف پله گرد استفاده میگردد، برای مثال اگر کف پله ای به قطر 5/3 سانتیمتر از طرف مشتری درخواست داده شود  میبایست از چوب با قطر 5 سانتی متر استفاده شود در مطالب پایین مراحل کار به صورت کامل بیان میگردد.

1 –  انتخاب چوب مناسب نسبت به قطر خواسته شده
2 – بریدن چوب ها نسبت به قد کار
3 – رنده کردن قسمت کف پله و نر چوب بریده شده، دلایل رنده شدن چوب:  1 – صاف شدن چوب به دلیلبهتر چسباندن  2- گونیا بودن چوب
4 – چوبهای رنده شده را نسبت به سایز مورد نظر از دستگاه گندگی رد نموده تا هم صاف و سیقلی شوند و هم به اندازه دلخواه و مورد نظر در آیند.
5 – اکنون چوب ما آماده چسباندن به یکدیگر است به دلیل اینکه چوب دارای زوج بوده آنها را به صورت چپ و راست قرار می دهیم و قسمت نر آن را چکش کاری کرده و به یکدیگر می چسبانیم.
6 – بعد از چسب زدن قسمت نر چوب آن را در جای خود ثابت کرده و با ابزاری به نام پیش دستی محکم آن هارا میبندیم و چند ساعتی صبر کرده تا خوب به یکدیگر بچسبند.
7 – بعد از باز کردن پیش دستی سر و ته کار را با اره به اندازه سفارش داده شده در می آوریم و در  آخر توسط دستگاه پوست تمام سطع مقطع کار را پوست زده و آماده ارسال به محل نسب میکنیم.

 

آنچه که در این مطلب در مورد پله گردهای چوبی میخوانیم:

– چوب مناسب برای پوشش پلکان داخلی

– خواص ظاهری و مکانیکی انواع مختلف چوب

– انواع پله پیچ چوبی (از نظر جنس چوب)

پله چوبی  مطرح شده در این مقاله همان پله ای است با سازه های فلزی و  روکش چوب که این روکش دارای نمونه های متفاوتی می باشد.

در انتخاب کردن چوب علاوه بر زیبایی ظاهری موارد دیگری نیز اهمیت دارد که دانستن مزیت ها و عیب های آنها تصمیم گیری جامع درباره انتخاب نوع چوب را آسان تر خواهد کرد. به این ترتیب شما می توانید با بالاترین اعتماد به نفس پوشش نهایی پلکان خود را انتخاب کنید.

آذین استپ ارائه دهنده انواع پله گرد ها و پله پیچ ها ،پله پیچ چوبی ،پله پیچ فلزی ،پله پیچ دو محور باکس و …. می باشد.

ساخت پله چوبی با بهترین استاندارد ها در آذین استپ.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
این پست توصیه می شود

نظرات